קפה קטן – שינוי גדול

קפה קטן – שינוי גדול

  • הדפסה
פרטים
פורסם ביום שבת, 24 ספטמבר 2011 19:36

קמפיין פירסומי לבטיחות ילדי עלה ירושלים

נושא השמירה על בטיחות ילדי עלה הינו אחד מנושאי הדגל במעון עלה ירושלים. במגמה לקדם ולהוביל נושא זה ומתוך בחינת תמונת המצב, הנהלת המעון מצאה לנכון לחולל שינוי תפיסתי ותודעתי אצל צוות המטפלים במעון, כך שיראו עצמם כ"סוכני הבטיחות" של הילדים.

איך משפיעים ויוצרים שינוי? על ידי קמפיין פרסומי, שהרי ידוע עד כמה פרסום משפיע על תודעת הציבור. לפיכך, המעון יצא לדרך בקמפיין פרסומי שכותרתו "השגחה על הילדים בכל עת ובכל דקה".

צוות המעון חולק לקבוצות וכל קבוצה התבקשה להציע סלוגן ורעיון לקמפיין. לאחר מספר שבועות של חשיבה ועשייה, כונסו כל העובדים ונערכה תחרות בין הקבוצות השונות לבחירת הקמפיין המנצח. הקבוצות הפגינו חשיבה והשקעה רבה והתוצאות היו מדהימות. בזה אחר זה הוצגו קמפיינים יצירתיים כגון: סטיקרים עם הסלוגן "לא טוב היות האדם לבדו", שיודפס בשפות שונות; סטיקרים עם הסלוגן "לי זה לא יקרה", שיודבקו על המראות בכיתות; הדבקת פרסומים במעליות ועוד.

מבין כל הרעיונות נבחר הקמפיין "פינת קפה". מכיוון שכל איש צוות במעון מגיע לפינת הקפה לפחות פעם אחת ביום, הועלה הרעיון להדפיס על כל שקיות הסוכר את הסלוגן: "לך לא נעים לשתות לבד, להם אסור להיות לבד". כך, בכל פעם שאיש צוות יכין לעצמו קפה, הסלוגן יתנוסס למולו ויזכיר לו את תפקידו לשמור על הילדים ועל בטיחותם.

כל שנותר כעת הוא להוציא את הקמפיין לפועל, ולקוות שהוא אכן יביא לשינוי המבוקש.