נופש דיירים באילת

שני, דצמבר 3rd, 2018

לטיול יצאנו… כמידי שנה, יצאנו לנופש דיירים השנתי- טיול של יומיים בדרום. יומיים של יציאה, בילוי, טיול וכמובן- כיף!!

התחלנו בפיקניק בפארק הנחל בבאר שבע, אכלנו ארוחת בוקר והדרמנו למצפה רמון. במצפה רמון ביקרנו בחוות האלפקות, התסתובבנו בחווה, ליטפנו בע"ח והאכלנו את האלפקות. משם המשכנו למרכז המבקרים של מצפה רמון על שם אילן רמון, ובסוף הביקור נהנינו מאוד מהמראה המדהים של מכתש רמון שנפרש למולנו, חוויה מדהימה ומרוממת.

לאחר ארוחת הצהריים, המשכנו בנסיעה למושב חצבה בערבה ל"שבילים במדבר", המקום מקסים ומזמין מאוד ולכן אנו חוזרים לשם כל שנה וישנים שם את שנת הלילה שלנו. כאשר הגענו קדמו את פנינו נדב ותמר במופע של נגינה וריקודים, נהנינו מאוד מכלי ההקשה המיוחדים, מהקצב ומהריקודים עם המטפחות הצבעוניות.

היום השני התחיל בארוחת הבוקר ולאחר שארגנו את הציוד, עלינו לאוטובוס ו"היי דרומה לאילת", שם ביקרנו במצפה התת ימי, ראינו סוגים שונים של דגים, צבי ים, כרישים וכו', היה מהנה, מעניין, מסקרן ומרגיע. לאחר שאכלנו ארוחת צהרים יצאנו לדרך הארוכה חזרה הביתה.

קרנית לוי מנהלת ההוסטל בעלה מוריה גדרה מספרת:

"הדיירים כל כך נהנו מהטיול, הלינה בחוץ, הנסיעה באוטובוס שהייתה מלווה בשירים ומוזיקה, הביקור בחוות האלפקות והמצפה התת ימי היו מהנים במיוחד, הטיול היה הצלחה גדולה."