ושוב יצאנו אל הדרך… לאילת

חמישי, ינואר 4th, 2018

אין כמו שני ימי שמש ושמיים כחולים באמצע החורף !
כמידי שנה גם השנה יצאו דיירי מוריה לנופש השנתי בן יומיים בדרום .
ברגע שהדיירים ראו את האוטובוס הממתין להם אורו פניהם . כן הם יודעים שאוטובוס בפתח המעון משמעותו יציאה, בילוי, טיול, כיף. אכן השתדלנו שכך יהיה.

את ארוחת הבוקר אכלנו כמובן בחיק הטבע בגן "פעמון החירות " בבאר שבע. משם הדרמנו למצפה בוקר לצפות בנוף המהמם של נחל צין ועל הדרך גם לבקר בקברם של דוד ופולה בן גוריון. משם נסענו למצפה רמון וביקרנו ב"חי בר" ו"במרכז המבקרים רמון" על שם אילן רמון. חווינו יחד עם הדיירים את סיפורו של אילן רמון ז"ל ונהננו מאד ממראה מכתש רמון המדהים שנפרש בפנינו בהפתעה.

אומרים ש"הזמן עובר מהר כשנהנים " וכך אכן היה . המשכנו בנסיעה ל"שבילים במדבר" שם חיכו לנו ידידנו משכבר הימים מאחר וזו לא הפעם הראשונה שבחרנו לעשות שם את לינת הלילה.
המקום פשוט מקסים, מכניס אורחים , מרווח ונעים ומשרה אוירה מדברית. מומלץ לכל אחד בישראל.
את פנינו קידמו בשעה של נגינה וריקוד נדב וחברו שנינו על כלי הקשה שונים ותמר שרקדה והרקידה את החניכים בשלוב מטפחות משי צבעוניות וגדולות. איש לא נשאר אדיש.

היום השני התחיל בארוחת הבוקר במרכז ההארחה ולאחר שארגנו את הציוד עלינו לאוטובוס ושמנו פעמינו לאילת שם ביקרנו באקוריום הימי בהנאה מרובה תוך שאנחנו לוקחים את הזמן בקצב שלנו.
קשה לתאר עד כמה הדיירים נהנו . צריך היה לראות את המבטים הסקרניים שליוו את משט הדגים בכל הכיוונים.
פשוט …מרגיע!

לאחר שאכלנו ארוחת צהרים יצאנו לדרך הארוכה חזרה הביתה.
רבים שואלים " מה,נסעתם מאילת לגדרה ביום אחד?" – לנו התשובה ברורה…"מה הבעיה" ! שכן דיירי עלה נהנים מנסיעות ארוכות והם גם למודי נסיון.

היה נופש מצויין עם צוות נהדר שכלל מטפלים, מתנדבות מחו"ל וכן את צוות בנות השרות הלאומי המדהימות שבהן התברכנו השנה והיו משכמם ומעלה.

סוף דבר…אנחנו כבר לקראת הדבר הבא … ב- 14.2.18 נוסעים לחרמון כי אצלנו ניתן לאמר ש –

מטיול לטיול כוחנו עולה והשמים הם לא הגבול בשבילנו !